سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حفاظ پنجره پلی کربنات

حفاظ پنجره پلی‌ کربنات

 

حفاظ پنجره پلی کربنات

 

حفاظ پنجره پلی‌ کربنات برای محافظت بیشتر از پنجره‌ ها و جلوی درب‌ های منازل مسکونی و همچنین ویلایی و یا هر محیطی که امنیت آن دارای اهمیت باشد قابل‌ استفاده می‌ باشد. شما می‌ توانید با تماس با شرکت راگادر از مشاوره رایگان حفاظ پنجره پلی‌ کربنات بهره ببرید.

چرا لازم است از حفاظ پنجره استفاده کنید؟

امروزه بسیاری از ساختمان‌ ها و اداره‌ های گوناگون را مشاهده می‌ کنیم که از حفاظ پنجره استفاده کرده‌ اند. پنجره‌ هایی که بی‌ حفاظ باشند خطر سرقت را افزایش می‌ دهند. زیرا سارق به‌ راحتی می‌ تواند وارد حریم شخصی و خصوصی افراد شود. طبق آماری که اعلام‌ شده است تقریباً پنجاه و سه درصد انواع سرقت‌ ها از طریق پنجره ساختمان‌ ها صورت‌ گرفته و سارقین موفق به سرقت شده‌ اند. پس با استفاده از حفاظ پنجره می‌ توان این درصد سرقت‌ ها را کاهش داد. و همچنین در زمان خروج از منزل آرامش خاطر داشت.

حفاظ پنجره پلی کربناتحفاظ پنجره

تیغه کرکره پلی‌ کربنات

تیغه‌ های پلی‌ کربنات در واقع همان تیغه‌ های شفاف می‌ باشند که امنیت بسیار بالایی را به ارمغان می‌ آورند. این تیغه‌ ها از مقاوم‌ ترین و مستحکم‌ ترین پلیمرها ساخته شده‌ اند. تیغه‌ های پلی‌ کربنات ضد ضربه، ضد گلوله و ضد حریق می‌ باشند. بنابراین در زمان آتش‌ سوزی مقاوم بوده و از پخش شدن شعله‌ های آتش به دیگر نقاط فضا جلوگیری خواهد کرد.

این تیغه‌ های شفاف را حتی با بیشترین ضربه‌ ها نمی‌ توان شکست. اگر در اثر زلزله‌ های با ریشترهای بسیار بالا این شیشه‌ها خرد شوند در جای خود باقی‌ مانده و به زمین نمی‌ ریزند، پس در نتیجه مانع از آسیب به عابرین و سایر افراد خواهند شد.

مزایای استفاده از حفاظ پنجره پلی کربنات

  • یکی از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین دلایل برای استفاده از حفاظ پنجره، امنیت بالایی بوده که به‌ هنگام نصب این نوع حفاظ ایجاد می‌ شود. با استفاده از حفاظ پنجره می‌ توان با آرامش خاطر از خانه خارج شد و هیچ‌ گونه نگرانی بابت امنیت منزل نخواهید داشت.
  • از دیگر مزایای حفاظ پنجره پلی کربنات می‌توان به میزان ورود گرد و غبار به فضای داخلی منزل اشاره کرد که تا حد قابل‌ توجهی در کاهش آن‌ ها نقش دارد.
  • این نوع حفاظ پنجره به‌ عنوان یک عایق صوتی نیز عمل کرده و از ورود صداهای بلند و آزار دهنده و همچنین خروج صدا از منزل به محیط بیرون جلوگیری خواهد کرد.
  • یکی از مزایای مهم دیگر این نوع حفاظ پنجره این است که به‌ عنوان یک عایق برودتی عمل می‌ کند. از خارج شدن هوای گرم خانه در فصل زمستان به بیرون و همچنین از ورود هوای گرم در فصل تابستان به داخل منزل جلوگیری می‌ کند. بنابراین موجب می‌ شود که انرژی مصرفی و همچنین هزینه‌ های ناشی از مصرف انرژی کاهش یابد.
  • از مزایای دیگر استفاده از حفاظ پنجره پلی‌ کربنات می‌ توان به تنظیم نور ورودی به ساختمان اشاره کرد.
  • این نوع حفاظ پنجره می‌ تواند اثرات اشعه‌ های مضر و خطرناکی مثل ماورای‌ بنفش را نیز کاهش دهد.
  • در کنار همه مزایایی که به آن‌ ها اشاره شد، جلوه بسیار زیبا و مدرنی را به ساختمان و منزل شما می‌ بخشد.

نصب حفاظ پنجره پلی کربنات

تیغه‌ های پلی‌ کربنات از حساس‌ ترین مدل تیغه‌ های کرکره برقی به شمار می‌ آیند. جهت نصب درست و صحیح حفاظ پنجره پلی‌ کربنات علاوه‌ بر وسایل و ابزارآلات مخصوص به کارشناسان و تکنسین‌ های مجرب نیز نیاز است. نصب غیر استاندارد و غیر اصولی حفاظ پنجره باعث می‌ شود که کرکره به‌ درستی عمل نکنند و یا روان نباشد. همچنین ممکن است باعث کاهش طول عمر موتور کرکره شود. پس در نتیجه هزینه‌ های تعمیر را نیز به‌ دنبال خواهند داشت.

حفاظ پنجره پلی کربناتحفاظ پنجره پلی کربنات

قیمت حفاظ پنجره

  • مسلماً قیمت حفاظ پنجره به عوامل مختلفی بستگی دارد و متغیر می‌ باشد که در ادامه برخی از این عوامل را بررسی خواهیم کرد.
  • ابعاد و سایز پنجره از عواملی است که در تعیین قیمت حفاظ پنجره نقش مؤثری دارد و با آن رابطه مستقیم دارد. یعنی هر چه ابعاد پنجره مکان مورد نظر بزرگتر باشد در نتیجه قیمت حفاظ پنجره نیز بیشتر خواهد بود.
  • جنس تیغه‌ ها نیز از عواملی است که به هر قیمت حفاظ پنجره تاثیر بسزایی دارد. در بین اجناس گوناگون تیغه‌ ها تیغه‌ های پلی‌ کربنات در مقایسه با سایر انواع تیغه‌ ها قیمت بیشتری دارند.
  • درجه کیفی قطعات حفاظ پنجره نیز در قیمت‌ ها تاثیرگذار است. هر چقدر که قطعات مصرفی در حفاظ از کیفیت مرغوب‌ تری برخوردار باشند، طبیعتاً قیمت آن نیز بیشتر است.
  • یکی از عوامل دیگر که مستقیماً در قیمت این نوع حفاظ تاثیر دارد، استفاده از سایر لوازم جانبی در زمان خرید حفاظ پنجره، می‌ باشد که قیمت آن را افزایش می‌ دهد. استفاده از مواردی مانند دوربین مدار بسته و یا دزدگیر برای حفاظ پنجره قیمت جداگانه‌ ای را در پی خواهند داشت.

در آخر

نکاتی که در این مقاله بررسی شدند همگی لازمه تکمیل اطلاعات قبل از اقدام به خرید می باشند. کارشناسان راگادر نیز آماده ارائه هرگونه خدمات و اطلاعات در این زمینه به شما می باشند.