سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت کرکره ضد سرقت رول گیتر

قیمت کرکره ضد سرقت رول گیتر

 

 

شما هر وسیله ای که می خرید با توجه به تجهیزات و امکانات و ابعادی که دارد قیمتشان متفاوت است. در زمینه کرکره های برقی هم این موضوع وجود دارد. عوامل متعددی در قیمت کرکره ضد سرقت رول گیتر نقش دارند. بعضی از آن ها مثل سایز و اندازه ای که شما سفارش می دهید، متریال و موادی که در ساخت آن استفاده شده است، دستی یا برقی و اتوماتیک بودن درب کرکره ای ضد سرقت رول گیتر و نیز اگر برقی است نوع موتور به کار رفته در آن که وابسته به ابعاد و فضا و … می باشد.

موتورهای قابل استفاده در کرکره رول گیتر

موتور به کار رفته در کرکره برقی تأثیر به سزایی در تعیین قیمت کرکره ضد سرقت رول گیتر دارد برای مثال بعضی از آن ها را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

موتور ساید

موتور ساید به موتورهایی می گویند که در یک طرف درب قرار می گیرند و با استفاده از موتور زنجیر دار درب را به بالا و پایین هدایت می کنند. موتور کرکره ساید صنعتی جهت نصب در مکان هایی با تعداد تردد زیاد و کرکره تا وزن 1000 کیلوگرم پیشنهاد می شود، دارای سیستم پاراشوت به منظور جلوگیری از سقوط کرکره در صورت نقص فنی می باشد.

موتور کرکره رول گیتر در دو نوع معمولی و UPS دار موجود در بازار می باشد. مدل معمولی آن دارای زنجیر به منظور بالا و پایین بردن کرکره رول گیتر در زمان قطعی برق می باشد ولی نوع UPS دار آن به غیر از زنجیر دستی دارای برق اضطراری به منظور بالا و پایین بردن کرکره رول گیتر در هنگام قطع برق می باشد.

قیمت کرکره ضد سرقت رول گیتر?

کرکره ضد سرقت رول گیتر

موتور گیربکسی ساید ساخت آلمان کرکره ضد سرقت رول گیتر

موتورهای گیربکسی ساید دارای کیفیت بالایی هستند و اصلاً قابل مقایسه با موتورهای چینی نیستند. موتورهای آلمانی به طور مجزا می باشند و تجهیزات آن از جمله یاتاقان، میل ترانس پولکی و پایه … که باید به طور جداگانه تهیه و خریداری شود. خلاص کن موتور های آلمانی به طور هندلی می باشد که در هنگام خرید بر روی موتور قرار داده می شود. این موتورها برخلاف موتورهای چینی که به شکل یک پک کامل هستند و تجهیزات آن یاتاقان، میل ترانس پولکی و پایه … به طور کامل در بسته بندی قرار دارد.

نکته قابل توجه این است که سرعت باز و بسته شدن موتورهای آلمانی در مقایسه با مدل چینی بسیار بالا و بی صدا می باشد. و همچنین موتورهای آلمانی دارای قیمت بالاتری نسبت به موتورهای چینی می باشند.

موتور ساید SDC

موتور ساید SDC دارای استاندارد CE است. این موتور کرکره رول گیتر در مدل تک فاز با قدرت های 300 کیلوگرم، 800 کیلوگرم و 500 کیلو گرم عرضه می شوند. که دو رنج 300 کیلوگرم و 500 کیلوگرم امکان عرضه همراه با برق اضطراری را دارند (Ups دار). همچنین شرکت SDC اقدام به تولید موتورهای سرعت بالای سه فاز با قدرت لیفت 1300 کیلوگرم و 1500 کیلوگرم کرده است.

موتور ساید Barazante

موتور ساید بارزانته جزء موتورهای با کیفیت به حساب می آید و با یکسال گارانتی و در انواع 150 کیلوگرم، 800 کیلوگرم، 750 کیلوگرم، 600 کیلوگرم، 500 کیلوگرم و 300 کیلوگرم در دو مدل ساده و  upsدار ارائه می شود.

قابل ذکر است موتورهای ساید ups دار بارزانته دارای قابلیت نصب چشمی photocell و عملکرد Auto-Reverse به عنوان کرکره رول گیتر را دارا می باشند.

کرکره ضد سرقت رول گیتر اتوماتیک با موتور ساید بارزانته، قابل استفاده در پروژه های صنعتی می باشد و با توجه به هزینه بالا برای پروژه های کوچک اصلاً مناسب نمی باشند. موتور ساید کرکره برقی رول گیتر اتوماتیک بارزانته تحت لیسانس ایتالیا تولید خواهد شد.

کرکره برقی رول گیتر با موتور ساید بدون UPS بارزانته

  1.     موتور ساید 300 بارزانته دارای گشتاور 168 نیوتن بر متر است و قدرت لیفت حداکثر یک کرکره ضد سرقت رول گیتر به وزن 300 کیلوگرم و به ارتفاع 6 متر با حداکثر سرعت 6/5 دور بر دقیقه دارد. قطر شفت کرکره مورد نیاز برای این موتور 110 میلی متر خواهد بود.
  2.     موتور ساید 600 بارزانته دارای گشتاور 412 نیوتن بر متر است و دارای قابلیت لیفت حداکثر یک کرکره برقی به وزن 600 کیلوگرم و به ارتفاع 6 متر با حداکثر سرعت 6/5 دور بر دقیقه می باشد. قطر شفت کرکره مورد استفاده برای این موتور 110 میلی متر می باشد.
  3.     موتور ساید 800 بارزانته دارای گشتاور 647 نیوتن بر متر است و دارای قابلیت لیفت حداکثر یک کرکره برقی به وزن 800 کیلوگرم و به ارتفاع 9 متر با حداکثر سرعت 6/5 دور بر دقیقه می باشد. قطر شفت کرکره مورد استفاده برای این موتور 160 میلی متر خواهد بود.

کرکره برقی رول گیتر با موتور ساید UPS دار بارزانته

  1.     موتور ساید 150 UPS دار بارزانته دارای گشتاور نیوتن بر متر است و دارای قابلیت لیفت حداکثر یک کرکره رول گیتر به وزن 150 کیلوگرم و به ارتفاع 6 متر با حداکثر سرعت 10 دور بر دقیقه می باشد. قطر شفت کرکره قابل استفاده برای این موتور میلی متر می باشد.
  2.     موتور ساید 300 UPS دار بارزانته دارای گشتاور 187 نیوتن بر متر است و دارای قابلیت لیفت حداکثر یک کرکره برقی به وزن 300 کیلوگرم و به ارتفاع 6 متر با حداکثر سرعت 6/1 دور بر دقیقه می باشد. قطر شفت کرکره مورد نیاز برای این موتور 110 میلی متر خواهد بود.
  3.     موتور ساید 500 UPS دار بارزانته دارای گشتاور 343 نیوتن بر متر است و دارای قابلیت لیفت حداکثر یک کرکره برقی به وزن 500 کیلوگرم و به ارتفاع 6 متر با حداکثر سرعت 6/3 دور بر دقیقه است. قطر شفت کرکره قابل استفاده برای این موتور 110 میلی متر می باشد.
  4.     موتور ساید 750 UPS دار بارزانته دارای گشتاور 606 نیوتن بر متر است و دارای قابلیت لیفت حداکثر یک کرکره برقی به وزن 300 کیلوگرم و به ارتفاع 9 متر با حداکثر سرعت 6 دور بر دقیقه می باشد. قطر شفت کرکره قابل استفاده برای این موتور 130 میلی متر می باشد.قیمت کرکره ضد سرقت رول گیتر?

    تعبیه موتور در کرکره رول گیتر

در آخر

نکاتی که در این مقاله گفته شد همگی در تعیین قیمت کرکره ضد سرقت رول گیتر تأثیر دارند. جهت اطلاع از قیمت و خرید این نوع درب کرکره ای می توانید با کارشناسان راگادر در ارتباط باشید.