سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کرکره ضد سرقت رول گیتر

خرید کرکره ضد سرقت رول گیتر

خرید کرکره ضد سرقت رول گیتر?

 

با دانستن جزئیات و اطلاعات کافی در زمینه کرکره ضد سرقت رول گیتر می توانید بهترین خرید و انتخاب را داشته باشید. مقاومت و استحکام بالا از مهم تربن مشخصات این کرکره ها می باشد. تنوع در مدل و کاربرد کرکره اتوماتیک آن ها را بسیار متمایز و پر کاربرد کرده است. از جمله این که می توان آن ها را در مدل ها و انواع گوناگون در هر دو شکل برقی و غیر برقی در بازار پیدا کرد. در این مقاله قصد داریم نکاتی که برای خرید کرکره ضد سرقت رول گیتر مورد نیازتان است را بررسی کنیم. اگر قصد خرید کرکره ضد سرقت رول گیتر را دارید در این مقاله با ما همراه باشید.

مکانیزم کرکره برقی رول گیتر

این نوع کرکره ضد سرقت از تیغه هایی از جنس روکش استیل ساخته می شوند که توسط مفتول فولادی آبکاری شده است. این تیغه ها مجهز به قرقره های تفلونی می باشد که از دو طرف ریل قفل می شود و در نتیجه کرکره از ریل خارج نخواهد شد. همچنین این کرکره ها ضد ضربه و ضد برش خواهند بود.

کاربرد کرکره های رول گیتر

این نوع کرکره های ضد سرقت در مکان هایی امنیت باللا در آن ها حائز اهمیت می باشد:

  • بانک ها و مؤسسات مالی
  • مراکز اداری و تجاری
  • طلا فروشی و گالری ها
  • صرافی ها
  • ورودی کارخانه ها
  • فروشگاه ها
  • پارکینگ
  • مراکز خرید
  • محافظ پنجره
  • مغازهخرید کرکره ضد سرقت رول گیتر?

    خرید و نصب کرکره ضد سرقت رول گیتر

مزایای کرکره برقی رول گیتر

  • در مقابل سرما با 30- درجه و گرمای بالای 70 درجه بسیار مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • قابلیت نصب در شرایط بادگیری که سرعت باد 160 کیلومتر بر ساعت می باشد را دارا است؛ زیرا این کرکره مشبک بوده و هوا از داخل آن عبور خواهد کرد.
  • جنس پایه و محور این کرکره از آهن می باشد.
  • به دلیل عبور نور دارای نورگیری بسیار مطلوبی است که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود.
  • به دلیل طراحی مشبک باعث تهویه و جریان هوا می شود.
  • امکان نمایش ویترین فروشگاه ها حتی در شب که نوعی تبلیغ برای محصولات به حساب می آید را نیز دارا می باشد.

موتور کرکره برقی رول گیتر

از آنجایی که تیغه های کرکره برقی ضد سرقت رول گیتر دارای وزن بالایی می باشد احتیاج به موتوری با کیفیت بالا دارد. موتوری که برای این کرکره استفاده می شود موتور ساید گیربکسی برند GFA آلمانی می باشد. این موتور دارای سرعت بالایی در باز و بسته شدن دارد و قابل مقایسه با برند چینی نمی باشد.

مزیت این مدل کرکره برقی نسبت به انواع کرکره های قدیمی!

مزیت کرکره ضد سرقت رول گیتر نسبت به انواع کرکره های قدیمی، تنها محدود به استفاده از موتور برقی و حرکت توسط ریموت کنترل نمی باشد. بلکه شما امنیت بالا و زیبایی بسیار ایده آلی را با نصب این کرکره ها برای محل کسب و زندگی خود به ارمغان خواهید آورد. همچنین تیغه ها کرکره ضد سرقت رول گیتر غیر قابل برش می باشند و مقاومت بسیار بالا و مطلوبی در برابر ضربه و حرارت دارند.

قیمت کرکره برقی ضد سرقت رول‌ گیتر به چه عواملی بستگی دارد؟

با توجه به عرض و ارتفاع فضای مورد نظر شما قیمت درب کرکره ای ضد سرقت رول گیتر تعیین خواهد شد.به علاوه عواملی مثل نوع موتور کرکره برقی، تعداد ریموت و همچنین لوازم جانبی نیز در میزان قیمت تأثیر گذار می باشند.

عامل موثر دیگر بر هزینه کرکره برقی نوع موتور است که با وجود تنوع دارای ویژگی ها و کیفیت ها و قیمت های متفاوتی است. از انواع آن می توان به موتور ساید، موتور توبلار و …. اشاره کرد. این نوع موتور ها با افزودن تجهیزات دیگری اعم از چشمی، کلید خلاص کن، باطری، وجود سیستم عدم برخورد با مانع، قفل و … می تواند بر خرید و هزینه ها نیز اثر گذار باشد. هزینه نصب نسبت به وزن و اندازه درب و یا وجود آهنکشی مختلف خواهد بود.

خرید کرکره ضد سرقت رول گیتر?

کرکره ضد سرقت رول گیتر

توسط کارشناسان اندازه گیری های لازم انجام خواهد شد و طبق نظر و سلیقه مشتری طرح ها و رنگ های پیشنهادی مطابق با سلایق افراد و جنس تیغه های تعیین شده با ارائه قیمت و تأیید آن توسط مشتری، سفارش طراحی و ساخت آن به کارخانه داده می شود. البته این نکته را هرگز فراموش نکنید که به هنگام سفارش تیغه می توان گزینه های دیگری را به آن اضافه کرد. به عنوان مثال غضروف بندی جهت افزایش استحکام و امنیت و یا عایق بندی به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار و صدا که اضافه نمودن این موارد باعث اضافه شدن مقداری هزینه به آن نیز می شود.

سخن آخر

کرکره برقی ضد سرقت رول گیتر با توجه به فضا و سلایق شما قابل سفارش و طراحی می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید کرکره ضد سرقت رول گیتر با کارشناسان ما در راگادر در ارتباط باشید.

کارشناسان ما آماده ارائه هر گونه کمک برای خرید ایده آل شما می باشند.