سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرکره فولادی برقی و دستی

کرکره فولادی برقی و دستی

کرکره فولادی برقی و دستی

یکی از درب هایی که کاربرد بسیار فراوانی دارند، کرکره فولادی برقی و دستی هستند که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند. این کرکره دارای مزایا و قابلیت های فراوانی می باشد که همین موارد موجب شده اند تا افراد بهتر بتوانند برای خرید یک درب کرکره ای تصمیم گیری کنند.

کرکره فولادی چیست؟

کرکره فولادی را می ‌توان در صورت ضرورت، دستی یا با موتور بالا و پایین کرد. هر کرکره می ‌تواند به ابعاد و مشخصات ویژه درب ساختمان شما تولید شود و در انتها جامد، سوراخ ‌دار و در طیف گسترده ‌ای از رنگ موجود می باشد.

سطح کرکره فولادی می‌ تواند به شکل سوراخ شده به شما کمک دهد تا جریان هوا و دید در فضا ایجاد شود، و آن ها را جهت نصب در پارکینگ ‌ها یا مغازه‌ ها و سایر ساختمان ‌ها با کاربردهای تجاری، ایده آل می‌ کند.

کرکره برقی فولادی در مقایسه با کرکره برقی با تیغه آلومینیوم از وزن بیشتری برخوردار می باشد و بسیار طبیعی خواهد بود که همین امر باعث ایجاد امنیت بیشتری خواهد شد و جنس آن از تیغه آهنی آبکاری قلع، فرم داده می باشد و مقاومت زیادی در برابر عوامل خارجی دارا می باشد. نصب این نوع کرکره باید با دقت زیادی انجام شود تا مانع از ایجاد سر و صدا در زمان باز و بسته شدن کرکره شود.

کرکره فولادی برقی و دستیکرکره فولادی برقی

کرکره فولادی جزء مقاوم ترین و مستحکم ترین، همچنین زیباترین نوع کرکره برقی می باشد که امروزه بیشتر افراد استقبال بسیار زیادی می کنند، همچنین با این وجود که این نوع کرکره دارای تیغه های فولادی می باشد از ریل فولادی هم برای آن استفاده می کنند. همین موضوع می تواند یکی از دلایل قطع شدن سر و صدای آن شود و این که قابلیت های بسیار ویژه ای دارد که در مقایسه با مدل های دیگر آن را متمایز کرده است.

این نوع کرکره جهت نصب در پارکینگ ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری بسیار خوب است که شما می توانید به منظور برقرار کردن امنیت بالا از کرکره برقی فولادی استفاده نمایید و بتوانید امنیت منزل یا محل کار خود را فراهم کرده و سطح آن را نسبت به قبل افزایش دهید.

کرکره برقی فولادی چند نوع دارد؟

جهت آشنایی با انواع تیغه کرکره فولادی، اول باید نگاهی کلی به ماهیت و نوع ساخت این مدل از تیغه‌ها داشته باشیم. این مدل از تیغه ها از مقاطع فولادی ساخته می شوند و استحکام و قدرت بسیار بالایی را دارا می باشند. تیغه های کرکره برقی فولادی در دو نوع ساده و فول پانچ ساخته می ‌شود، از جمله مزیت های تیغه فولادی فول پانچ، ایده آل بودن آن جهت نصب در ارتفاع های زیاد در مناطق بادخیز است، زیرا که باد از آن عبور می کند و ایرادی برای کرکره پیش نخواهد آمد. همچنین به خاطر دیده شدن طرف دیگر آن امنیت بیشتری برقرار خواهد شد و برای طلافروشی ‌ها، بانک ‌ها و صرافی ‌ها بسیار گزینه مناسبی است. یکی از مهم‌ ترین خواص تیغه ‌های کرکره فولادی ویژگی ضد سرقت بودن آن ها می باشد. به این معنا که اگر به درب پایینی فشار وارد شود تا درب به سمت بالا رود، تمام تیغه ‌ها داخل ریل به صورت زیگزاکی قرار می‌ گیرند و در ریل قفل می شود و دیگر امکان ندارد درب با هر فشاری به سمت بالا حرکت کند.

کرکره برقی فولادی بهترین گزینه برای نصب

همان طور که احتمالا می دانید کرکره های برقی فولادی می توانند امنیت بسیار بیشتری را در ورودی درب ها ایجاد نمایند. در مجتمع ها و تأسیسات بزرگ پیشنهاد می شود که از این مدل درب های کرکره ای استفاده نمایند. کرکره فولادی مجهز به گیره ها و قفل خاصی در برابر باد و طوفان، مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. ساختار نوآورانه از این کرکره، آن را به یک گزینه ایده آل و قابل اعتماد تبدیل نموده است.

کرکره برقی فولادی ضد سرقت

کرکره برقی فولادی مدلی از کرکره‌ های برقی می باشد. درب های کرکره‌ ای برقی به علت استفاده از برق جهت کارکردن امنیت بیشتری را در مقایسه با درب های کرکره ای دستی ایجاد می نمایند. به همین خاطر استفاده از انواع آن بیشتر رایج می ‌باشد. همچنین کرکره‌ های برقی فولادی دارای ویژگی ‌هایی در طراحی و نحوه عملکرد می باشند که با اسم کرکره برقی فولادی ضد سرقت نیز معروف می باشند.

کاربرد‌های متعدد

فولاد سنگین جهت مقاومت در مقابل سایش برنامه ‌های صنعتی و تجاری نظیر پارکینگ ‌ها، انبارها، سوله‌ ها، اسکله ‌های بارگیری، مدارس و … طراحی شده است.

قفل‌ کردن

قفل‌کردن باید به کمک پیچ شلیک به صورت دستی انجام شود یا به وسیله موتور الکتریکی انجام شود.

عمل

به طور دستی کار می ‌کند. کرکره ‌های غلتکی کوچک تا 6 متر مربع که امکان دارد به طور دستی با دست‌کار شوند. قلاب کششی برای باز و بسته شدن درب تعبیه شده است.

کرکره فولادی برقی و دستیکرکره فولادی

نصب کرکره برقی فولادی

نصب کرکره برقی فولادی در حالتی که نیاز به عایق ‌بندی وجود داشته باشد، این کار به آسانی قابل اجرا می باشد. ضخامت کرکره‌‌ های برقی فولادی در مقایسه با کرکره ‌ها بیشتر می باشد اما در عین‌ حال امنیت بیشتری را نیز تامین می نماید. این مدل کرکره ‌ها به طوری طراحی شده ‌اند که جریان زیادی را عبور نمی ‌دهند و به‌ عنوان یک عایق عالی در مقابل نفوذ هوا عمل می ‌کنند.

در آخر

اگر درباره انواع کرکره فولادی برقی و دستی نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناسان راگادر در ارتباط باشید.