سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع فریم های درب شیشه ای اتوماتیک

انواع فریم های درب شیشه ای اتوماتیک

انواع فریم های درب شیشه ای اتوماتیک

 

انواع فریم های درب شیشه ای اتوماتیک به عنوان یک قاب به دور شیشه های سکوریت در یک چهارچوب درب نصب می شوند. فریم ها جهت حفاظت از شیشه ها علی الخصوص لبه های آن قرار داده می شوند. زیرا که در محیط های پر تردد احتمال برخورد به لبه های شیشه و شکستن آن بسیار زیاد است به همین دلیل از فریم درب اتوماتیک استفاده می کنند. فریم های درب برقی شیشه ای به دو شکل استیل و آلومینیومی موجود است. فریم ها مطابق با کاربری که دارند طراحی می شوند و پس از اندازه گیری برش می خورند و در نهایت با استفاده از سایر یراق آلات همانند لاستیک دور و فیکسچر شیشه ثابت و فیکس می شوند. از انواع فریم درب اتوماتیک می توان به فریم کفی، فریم بغل، فریم uشکل، کاور و فریم درپوش اشاره نمود. که وظیفه اصلی آن ها محافظت از شیشه بوده و پس از آن به عنوان مانعی برای عبور گرد و غبار به داخل خواهد بود.

انواع فریم درب اتوماتیک

فریم درب اتوماتیک به دو صورت فریم آلومینیومی و فریم با روکش استیل موجود می باشد که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

فریم آلومینیومی درب برقی:

فریم های آلومینیومی دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در سایزهای 3.5*8 و 4*8 و6*8 ساخته می شوند. فریم های آلومینیومی به دو حالت رنگ می شوند:

انواع فریم های درب شیشه ای اتوماتیک

فریم آلومینیومی درب شیشه ای اتوماتیک

فریم آلومینیومی الکترواستاتیک:

در این حالت از رنگ آمیزی فریم ها را داخل یک وان شستشو می برند، درون این وان مواد لازم برای جلا دادن به آلومینیوم موجود است، فریم ها جهت رنگ پذیری بهتر تا حدودی زبر می شوند، و در مرحله ی بعدی رنگ کاری رنگ به طور پودری روی فریم قرار می گیرد، فریم به مدت حدوداً یک ساعت در حرارت 300 درجه قرار داده می شود تا پخته شود و پس از خنک شدن برش می خورد.

فریم آلومینیومی آنادایز:

این نوع رنگ آنادایز بر روی فریم هایی قابل پیاده سازی می باشد که از شمش خالص آلومینیوم 6063 تهیه شده باشد. فریم های آلومینیومی پس از مدتی تغییر رنگ پیدا می کند و به همین دلیل از پوشش آنادایز استفاده می شود. لازم به ذکر است که دوام آن ها چندین برابر رنگ های کوره ای می باشد. فریم های آلومینیومی آنادایز شده از نظر ظاهری بسیار زیباتر بوده و دارای جلوه ی خاص تری هستند.

فریم استیل درب برقی:

در واقع می توان گفت که فریم استیل همان فریم آلومینیومی با روکش استیل می باشد. فریم های استیل در دو مدل خشدار و ساده می شوند و در رنگ های مختلفی ارائه می شوند و به کارفرما این امکان را می دهد تا مطابق با سلیقه ی خود برای هماهنگی بیشتر با نما از یکی از رنگ ها استفاده کند.

ابعاد فریم درب اتومات

پروفیل درب اتومات شیشه ای به منظور جلوگیری از شکسته شدن لبه های شیشه ها نصب می شوند یکی از مرسوم ترین انواع درب اتوماتیک، می توان به درب اتومات شیشه ای اشاره کرد؛ که در مغازه ها، بیمارستان، فروشگاه ها، مراکز تجاری و بانک کاربرد دارد. این درب اتوماتیک متشکل از یک اپراتور است که در بالای درب نصب می شود. پنل های شیشه ای این نوع درب ها به دیوار نصب می شوند، و همچنین جهت در امان ماندن شیشه ها به ویژه در مکان های پرتردد از یک کاور مقاوم استفاده می کنند. ابعاد این کاورها نیز با توجه به وزن و نوع شیشه می توانند باریک یا پهن باشند.

درب برقی فریم دار باریک:

درب اتوماتیک فریم باریک به درب هایی که از فریم های با عرض 3.5 سانتی متر و فریم کفی 6 سانتی متری استفاده می کنند، گفته می شود. این فریم ها مناسب شیشه هایی با وزن کم هستند زیرا که توانایی تحمل وزن شیشه های سنگین را ندارند. این نوع فریم برای درب های شیشه ای طرح اتوماتیک بسیار مناسب هستند و اغلب برای همین استفاده می شوند.

درب برقی فریم دار پهن:

این نوع فریم مناسب درب هایی می باشد که وزن شیشه های آن بالا می باشد.اندازه ی این فریم ها 6 سانتی متر واز فریم کفی 8 سانتی متری استفاده می کنند. این فریم ها باید مقاومت بیشتری داشته باشند چرا که تحمل وزن شیشه های سنگین تر نیاز به استحکام بیشتری دارد.

انواع فریم های درب شیشه ای اتوماتیک

فریم درب شیشه ای اتوماتیک

درب های اتوماتیک شیشه ای در وزن های گوناگونی وجود دارند، وزن یک درب معمولی حدوداً 100 کیلوگرم می باشد. اما اگر به حالت سفارشی ساخته شود دارای وزن بالاتری می باشد. به همین علت باید فریم ها متناسب با وزن شیشه ها طراحی و ساخته شوند. لت های شیشه ای به وسیله یک قرقره ی متحرک به فریم متصل می شوند.

تأثیر فریم در قیمت درب اتوماتیک

همان طور که گفته شد این فریم ها در سایزها و وزن های گوناگون متناسب با درب تولید و نصب می شوند که این خود تأثیر به سزایی در قیمت گذاری درب اتوماتیک دارد.

در آخر

اگر قصد خرید و اطلاع از جزئیات درباره انواع فریم های درب شیشه ای اتوماتیک را دارید می توانید با کارشناسان راگادر در ارتباط باشید. کارشناسان راگادر آماده ارائه هرگونه خدمات در این زمینه هستند.